Praca

Oferta pracy dla Ciebie

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, doradzać znajomym w wyborze czegoś, z łatwością nawiązujesz nowe kontakty
- nie wahaj się i dołącz do naszego zespołu !

Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Doradcy ubezpieczeniowego w oddziale w Częstochowie

Aplikacja w pięciu krokach

Jak zostać naszym pracownikiem?
- zapoznaj się z instrukcją poniżej

Krok 1

Znalazłeś nas !

Skoro jesteś na tej stronie, to zapewne już nas trochę poznałeś, gdzieś o nas usłyszałeś i wiesz czym się zajmujemy. To fajnie, bo poszukujemy do pracy osób takich jak TY, zainteresowanych branżą ubezpieczeniową, a nie rozsyłających swoje szablonowe CV do przypadkowo wybranych pracodawców. Pierwszy krok rekrutacji masz już za sobą.

Gratulujemy !

Krok 2

Kim jesteśmy ?

Jesteśmy agencją ubezpieczeniową z Częstochowy. Nie jesteśmy dużą korporacją, w naszych 2 oddziałach pracuje aktualnie 4 doradców, atmosfera pracy jest koleżeńska, tworzymy zgrany zespół, nie rywalizujemy między sobą lecz skupiamy się na osiągnięciu wspólnego celu, mówimy sobie na “TY”, szef nie jest straszny i nie gryzie.

Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespołu to kolejny krok masz już za sobą !

Krok 3

Jakiej osoby poszukujemy ?

  • dyspozycyjnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 – takie są godziny pracy naszego oddziału, w soboty nie pracujemy
  • z minimum średnim wykształceniem i niekaranej – taki jest w Polsce prawny wymóg dla osób wykonujących czynności doradcy ubezpieczeniowego
  • lubiącej rozmawiać z ludźmi, łatwo nawiązującej kontakty i z poczuciem humoru – pracy jest sporo, ale nie jest monotonna. Oprócz czynności biurowo-administracyjnych takich jak sporządzanie zestawień i raportów (trochę nudnych), większość czasu spędzisz na rozmowie z klientami, a każdy z nich jest inny i do każdego trzeba podchodzić indywidualnie
  • ambitnej, lubiącej się uczyć, podnosić swoje kwalifikacje i chcącej się rozwijać zawodowo w branży ubezpieczeniowej – żeby zostać dobrym doradcą trzeba mieć odpowiednie przygotowanie i doświadczenie, ale każdy z nas kiedyś zaczynał. Dlatego nie jesteśmy zamknięci na osoby nie pracujące wcześniej w tym zawodzie, pod warunkiem, że osoba ta lubi czytać, słuchać, obserwować i uczyć się nowych rzeczy, bo szkoleń jest dużo (m.in. zagadnienia prawne, wytyczne i warunki ubezpieczeń poszczególnych towarzystw, techniki sprzedażowe). Oczywiście nikt nie wymaga, żeby uczyć się tego wszystkiego na pamięć, ale dobry doradca musi sprawnie poruszać się w tych obszarach i wiedzieć gdzie szukać potrzebnych informacji. Proces szkolenia i zdobycia minimalnego doświadczenia trwa ok 1 rok, ale  zdobytą wiedzę trzeba stale aktualizować. Sam widzisz, że nie jest to praca dorywcza i szukamy osoby, chcącej związać się z branżą ubezpieczeniową na dłużej. Nasi doradcy to profesjonaliści.
  • sumiennej, uczciwej, dokładnej i odpowiedzialnej – zawarcie umowy ubezpieczenia to poważna sprawa, a w razie wypadku losowego naszego klienta nasz błąd lub niedokładność podczas sporządzania umowy lub analizy potrzeb przed jej zawarciem może skutkować np. ograniczeniem lub odmową wypłaty odszkodowania. Do takich sytuacji oczywiście nie możemy dopuścić, bo nasi doradcy to profesjonaliści.
  • samodzielnej, odważnej w działaniu i kreatywnej – nasi doradcy ubezpieczeniowi sami analizują potrzeby klientów, doradzają w wyborze odpowiedniej ochrony ubezpieczeniowej i zawierają umowy ubezpieczenia z klientami
  • umiejącej redagować treści i obsługiwać komputer – nasi doradcy muszą posługiwać się również poprawnym pisanym językiem polskim umożliwiającym przesyłanie ofert ubezpieczenia np. na skrzynkę e-mail naszego klienta
  • posiadającej prawo jazdy kat. B – prawdę powiedziawszy nie jest to wymóg na tym stanowisku pracy, gdyż praca jest raczej stacjonarna, ale będzie dodatkowym atutem naszego kandydata. Prawo jazdy czasem się przydaje. Do niektórych klientów lub na szkolenie czasem trzeba dojechać.

Jaki będzie zakres obowiązków na tym stanowisku?

  • obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów w oddziale agencji ubezpieczeniowej w Częstochowie przy ul. Kiedrzyńskiej 44/46
  • analiza potrzeb ubezpieczeniowych, ogólnych warunków ubezpieczenia i taryf składek
  • porównywanie ofert różnych towarzystw ubezpieczeniowych
  • zawieranie umów ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych
  • obsługa zapytań mailowych i przygotowanie pisemnych ofert ubezpieczenia
  • obsługa telefoniczna biura
  • obsługa rat i wznowień umów ubezpieczeniowych
  • obsługa systemów informatycznych służących do wystawiania polis, rejestracji dokumentów itp.
  • sporządzanie zestawień i rozliczeń sprzedażowych

Jeżeli spełniasz nasze wymagania i odpowiada Ci zakres obowiązków to trzeci krok masz już za sobą. Gratulujemy !

Krok 4

Co proponujemy w zamian ?

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (pełny etat)
  • stała pensja – na start wynagrodzenie brutto od 2500 zł do 3000zł
  • dodatkowa premia, uzależniona od wyników sprzedażowych
  • zniżki na własne ubezpieczenia w wielu zakładach ubezpieczeń
  • wolne soboty
  • możliwość osobistego rozwoju – profesjonalne szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej na rynku agencji ubezpieczeniowej

Jeżeli nasze propozycja spełnia Twoje oczekiwania to zbliżamy się już do końca.

Krok 5

Napisz do nas !

Forma Twojego zgłoszenia jest dowolna. Może to być CV, list lub nawet odręcznie napisane na kartce papieru podanie jeżeli masz taką ochotę. Nie ważne jak to zrobisz, najważniejsze żebyś nas zainteresował/a swoja osobą.

  • napisz kim jesteś, jakie masz wykształcenie i co do tej pory robiłaś/eś
  • jeśli masz jakieś osiągnięcia lub ukończyłeś jakieś szkolenia to pochwal się tym
  • jeśli masz  jakieś kwalifikacje lub doświadczenie zawodowe to też nie zapomnij o tym wspomnieć
  • opisz też czym się interesujesz i co robisz w wolnym czasie, no i najważniejsze dlaczego chcesz pracować w naszym zespole doradców ubezpieczeniowych

Cieszymy się, doczytałaś/eś nasze ogłoszenie do końca. Chyba Cię jednak zainteresowało 🙂

Jeżeli tak to wyślij swoje zgłoszenie na adres mailowy: michal.janik@przezorni.pl


UWAGA – pamiętaj o zgodach !!!

1/ Jeżeli chcesz abyśmy mogli przetwarzać dodatkowe dane osobowe, które umieściłeś w swoim zgłoszeniu, pamiętaj o dopisaniu na dokumentach aplikacyjnych:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez przezorni.pl UBEZPIECZENIA FINANSE KSIĘGOWOŚĆ Sylwia Janik z siedzibą w Częstochowie przy ul. Witosa 8 m 42 dodatkowych danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Moja zgoda dotyczy dodatkowych danych osobowych, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, m.in. moje zdjęcie, umiejętności, zainteresowania, stan cywilny, informacje zawarte na moich profilach w portalach społecznościowych.”

2/ Jeżeli chcesz, aby Twoje zgłoszenie zostało wykorzystane w innych naszych procesach rekrutacyjnych, pamiętaj o dopisaniu na dokumentach aplikacyjnych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez przezorni.pl UBEZPIECZENIA FINANSE KSIĘGOWOŚĆ Sylwia Janik z siedzibą w Częstochowie przy ul. Witosa 8 m 42 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

Przetwarzanie danych osobowych

Skrócona Informacja:

Twoje dane osobowe wskazane w art. 22¹ Kodeksu pracy (m.in. imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach aplikacyjnych. Twoje zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez nas przed cofnięciem zgody.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz otwierając poniższy link:

Polityka przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji pracowników

Close Menu